Hlavný zloduch odhalený

Jediný spôsob ako odstrániť hlavného zloducha

Spomeňte si napríklad, keď ste mali výbornú náladu, pospevovali ste si, ale len čo ste uvideli šéfa, mali ste bez zjavného dôvodu po nálade. To vám len reaktívna myseľ predhodila obrázok určitej situácie, keď ste sa so šéfom nezhodli a nadiktovala vám to,ako sa máte správať, aby vás ochránila. Daný obrázok si vybrala z nepreberného množstva záznamov všetkých udalostí obsahujúcich bolestivé emócie a fyzickú bolesť, ktoré má v sebe uložené.

Aby sme sa týchto obrázkov, lepšie povedané negatívneho záporného náboja, ktorý obsahujú, zbavili, a tým pádom nedochádzalo k podobným udalostiam ako bola tá so šéfom, máme jedinú možnosť. Absolvovať auditing. Jedná sa o metódu (resp. metódy), kedy auditor (kvalifikovaný pracovník dianetického centra) pošle časť vedomia auditovaného človeka do minulého zážitku s fyzickou bolesťou, s bezvedomím alebo psychickou bolesťou. Jedná sa iba o časť, čo dokazuje i náš pokus. Boli ste schopní si spomenúť na to, čo ste včera jedli a pritom ste boli stále v prítomnosti a mohli ste vnímať, čo sa okolo vás deje.

Auditing vs. hypnóza = dva protipóly

Pri auditingu sa teda nejedná o hypnózu: auditovaný má zatvorené oči iba preto, aby sa mohol lepšie sústrediť a navracať do udalosti. Nejde o spomínanie (to sa deje iba pri prvom vybavovaní si udalosti), ale navracať sa do nej. Je to totiž omnoho jednoduchšie ako spomínanie.

Auditovaný človek sa teda navráti pomocou auditovacích otázok do minulého zážitku s fyzickou alebo psychickou bolesťou a znovu ju opakovane prežije aj s prípadnými somatikami (telesnými zážitkami). Úlohou auditora je previesť auditovaného touto udalosťou aj somatikami- od ich uvedomenia si cez ich rozvinutie, slabnutiu až k ich konečnému vymiznutiu.

Akonáhle somatiká vymiznú a auditovaný dospel do pocitu radosti (a k nejakému poznaniu), auditing končí. Auditovaný sa tým zbavil negatívneho vplyvu tejto udalosti, resp. záporného náboja, ktorý obsahovala (napr.strach, žiaľ atď.). Od tejto doby (pokiaľ bola auditovaná táto udalosť) už osoba nebude pociťovať napr. zvierajúci pocit okolo žalúdku a bolesť ruky, čo bolo spôsobené tým, že ho v 5 rokoch pokúsal na tejto ruke pes.

Takže sa to vymazalo z mysle?

Nie. Bude si môcť na túto udalosť kedykoľvek spomenúť (odauditovaním záporného náboja totiž prešla do analytickej mysle), ale nebudú ho už ovplyvňovať záporné emócie, ktoré udalosť obsahovala. Tie sa totiž auditingom vymazali. Pokiaľ dôjde k vymazaniu všetkých tých nepríjemných udalostí (resp. ich nábojov), ktoré majú normálne tendenciu negatívne ovplyvňovať naše jednanie, správanie, vnímanie pravdy a spôsobujú tak také reakcie človeka, ktoré sú neadekvátne a nič neriešia (niekomu vynadáme, rozčúlime sa, s niekym sa pohádame alebo dostaneme strach či upadneme do žiaľu, apatie a podobne), budeme schopní správne ohodnotiť situáciu a taktiež ju správne vyriešiť použitím dát uložených v analytickej mysli. Tým sa samozrejme stane náš život hodnotnejším a my sa staneme šťastnejšími.

Nákupný košík

Warning: Undefined array key "number_of_time" in /data/6/a/6add081b-039a-4a10-9f84-244f8da4cd28/dianetickecentrum.sk/web/wp-content/plugins/appzab-woo-live-sales-feed/recent-orders.php on line 1536

Warning: Undefined array key "number_of_time" in /data/6/a/6add081b-039a-4a10-9f84-244f8da4cd28/dianetickecentrum.sk/web/wp-content/plugins/appzab-woo-live-sales-feed/recent-orders.php on line 1540
dianetika-kniha
  • Dianetika
  • si objednala Klara from Taunton
  • about 3 týždne ago
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
dianetika-kniha
  • Dianetika
  • si objednala Ľubica from Prešov
  • about 3 mesiace ago
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
dianetika-kniha
  • Dianetika
  • si objednala Ľubica from Prešov
  • about 3 mesiace ago
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
dianetika-kniha
  • Dianetika
  • si objednala Emília from Topoľčany
  • about 3 mesiace ago
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo
?utm_source=popupfeed&utm_medium=popup&utm_campaign=livepromo